reviews interviews galleries videos forum members login signup
20080615_tvezmil1eeb784
162 bezoekers en 6 leden online.
Eksakt, Goudvis, Iflow, Joel, Scraffitio, warhead
Zoek in HIJS artikels
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

Redlight Boogie - Welcome Me In

Daar is-ie dan eindelijk: de videoclip van Welcome Me In. Een Teemong productie, Vinyl Frontiers op de beat, Rock van Heltah Skeltah op de hook en de Redlight Boogie aka C.A.N.E on fire. Check 'et!

thumb
thumb
thumb

Redlight Boogie aka C.A.N.E – Welcome Me In (ft. Rock)
Album: Dirty Money, Clean Hands
Beat door Vinyl Frontiers
Track gemixt en gemasterd door Killing Skills

8 Dec ’09 – 01:56 - Videoclip door Teemong
Reacties
onrust
RIOT

HARD!

8 Dec ’09 – 08:38
Tystar
Fantast

damn, das godverdomme nou nog is vuur!

8 Dec ’09 – 14:13
Yid
Yid

Clip vind ik persoonlijk tegenvallen, track blijft ontzetten hard!

8 Dec ’09 – 14:15
Rik
Rik

Pfff die track is zo hard he.

8 Dec ’09 – 14:22
Dekker
Dekker

dikke track hoor ! Die cane is echt een dope mc…

Ik d8 dat meneer P wel ff een verse mee zou doen maar helaas….

Maja tis mischien ook niet echt een track voor hem..

8 Dec ’09 – 18:22
Jurian
Jurian

Zeker een dope track.

8 Dec ’09 – 19:24
SunTzu
SunTzu

Erg dope track… Cane komt hard en productie nice. Sean P had zeker deze track de gruwelijkste van dit jaar gemaakt… Rock is beetje, meh, op deze track.

8 Dec ’09 – 21:31
SunTzu
SunTzu

Lexxxus op 1:18 lol

8 Dec ’09 – 21:32
bleek
BLEEK

Wanneer komt die plaat!!!!!

9 Dec ’09 – 15:37
Christov
Christov

jezus christus, sean p. groupies. die track is sowieso hard, zie niet echt in of een bijdrage van sean p deze track beter zou maken..die vent past kwa inhoud toch helemaal niet hierbij of ben ik nou gek

9 Dec ’09 – 15:47
deprof
de prof

nee je bent niet gek, vinnik ook. luister graag naar nocturnal (toen kwamen ze gewoon DIK)maar vind sean p verder ook niet creme de la creme ofzo

9 Dec ’09 – 15:50
Christov
Christov

sean p is een toffe rapper dat is het niet, maar dat is altijd meer grappige shit, terwijl deze track super serieus is.

9 Dec ’09 – 15:57
StoneAPig
Stone A Pig

Pff dope hoor!

9 Dec ’09 – 16:13
SunTzu
SunTzu

Tsja, het is ook meer omdat ie met ze kop in die clip zit…Ik had na die ‘making of’ video gehoopt dat P op de plaat zal staan… Helaas, altijd hard die kerel, ik had een collabo met Cane wel zien zitten.

9 Dec ’09 – 16:31
Zino
Z!no

Zo…
De plaat is ‘online’ gelekt… Helaas maar waar!

Het is onvoorstelbaar dat we op zijn debuutplaat, 10 jaar hebben moeten wachten.
Maar dan heb je ook wat gruwelijks!

Verwacht geen toffe collabo’s van mc’s… maar van zangers en zangeressen

Volgens mij is dit een classic in de waiting.

Big up Cane!

10 Dec ’09 – 15:35
Derico
Derico

Ik kan me toch niet helemaal over de vraag heenzetten van: Wat doet Lexxxus toch in die clip ???

edit: Klinkt erg goed. Hiphop zoals ik het graag hoor.

10 Dec ’09 – 15:52
Kaars
Wingless Wit...

hij is mattie van cane

10 Dec ’09 – 16:16
bleek
BLEEK

Als het album echt gelekt is doet Cane er goed aan het album heeeeeeel snel in NL in de winkels of op straat te shoppen. Dit is 1 van de weinige platen die ik echt ga kopen maar als je moet kiezen dus een illegal download of niks is het wel heel makkelijk.

10 Dec ’09 – 16:33
Zino
Z!no

Bleek & oude hijs’ers?
Was het niet aan ‘ons’ of zijn ‘wij’ niet de generatie die shit kopen, nadat we het gedownload hebben wanneer wij het tof vinden?

Hoop dat er nog een vinyl uitkomt voor de dj’s….
Hoop dat Cane nog op tour gaat met Xzibit.

10 Dec ’09 – 17:10
Christov
Christov

bleek zegt toch niet dat ie em niet koopt of wel? gewoon stukje logica van Bleek, als ik een cd niet vrij snel ergens in de winkel kan vinden komt ie op mn wordfile met cds die ik ooit nog es aan moet schaffen. zeker als ik de mp3s al heb.

beter dat ie dus snel uitkomt, ben erg benieuwt

10 Dec ’09 – 17:44
bleek
BLEEK

Ja, ik ga hem kopen. Nee, het is niet aan alleen aan ons 25+ ers om die shit te kopen. Ben wel van de generatie die niet beter wist dan kopen maar zie vaak genoeg hier op het forum dat mensen cd’s kopen. Blijf doen, zeker bij NL artists omdat de markt al zo klein is!!

Wat Christov zegt verder. Als ik hem eenmaal binnen heb dan hoef ik niet meer zo snel naar de winkel voor dat ding. Uiteindelijk komt ie er dan wel maar toch. Wanneer ik weet dattie zaterdag bij de FRS ligt dan haal ik hem daar. Beter is Cane bij de GPVNL en shopt hij daar trouwens!

10 Dec ’09 – 19:38
Tystar
Fantast

heb em net binnen, eerste track klinkt al gelijk fuckin vet, ga hem morgen uitgebreid checken. ga hem trouwens ook zeker weten kopen, geen ontkomen aan!

11 Dec ’09 – 00:01
onrust
RIOT

waar is die te luisteren? iemand ? in de winkel ligt die nog niet in ieder geval/

11 Dec ’09 – 08:54
deprof
de prof

kan toch gewoon tracks op youtube luisteren, en je kan hem online bestellen als je em dope vind

11 Dec ’09 – 09:23
Shelter
Shelter

vet nummer en vind de clip juist wel mooi… past er goed bij en zwart wit is wat grauwer.
Cane zijn engels is ook goed, flowt lekker.

11 Dec ’09 – 09:31
Yid
Yid

die joint is echt wel de anthem van het moment album staat nu ook op, klinkt erg dik tot nu toe!

11 Dec ’09 – 12:00
Jurian
Jurian

Runnin’ From God (feat. Maikal X) vind ik echt geniaal en vind ik de beste track na 2 x de cd gehoord te hebben.

Andere favorieten nu: Right Here!, Far From Here (feat. I/Fan), Timbs In The Door, Sometimes At Night (Black Crow) en natuurlijk Welcome Me In (feat. Rock).

Album is wel wisselvallig, staan een paar beduidend mindere tracks op. Ook opvallend dat die beat van Hands Down ook door Uniq is gebruikt.

Wordt wel een kopertje denk, beter is die snel ergens te halen ja.

11 Dec ’09 – 15:35
bleek
BLEEK

Pfff, wisselvallig Jurian? Welke dan? Ben het verder wel eens met je favorieten. Keuze tussen Right Here en Welcome Me In als beste joint is fucking lastig! Die track met INT is ook nice; They Don’t. Timbz in the door is echt een dope afsluiter ook. Daaaamn deze gaat echt op voor beste van dit jaar. Zekere aanschaf

11 Dec ’09 – 16:18
Jurian
Jurian

Ik vind Thug Bunny bijvoorbeeld echt kut. Andere mindere tracks: Beatutiful, Gimme Myspace.

Die beat van de titelsong trek ik ook niet echt evenals het zanggedeelte op One More Glass.

11 Dec ’09 – 16:33
onrust
RIOT

online bestellen ja dan krijg je allemaal losse mp3 ik wil de cd hebben.

11 Dec ’09 – 16:43