Aardappel, alexmarvel, knowledge-, DjD-Incredible, de prof, Kalma, flipmazda, Johanneke - GRAP, Carlos, listig, MR.FIZ, Mentor, Erlyn, MjsProductions, RIOT, Profound, MC Escher, Reallityd, Rik, Harige Ballen, Stoyshi, warhead, Yo-Riz, ZiekeFons
special Bestel nu het Smoelwerk boek met CD/DVD!
Noem het een uniek collectors-item, een stuk geschiedenis of een 400 pagina's dik moordwapen: het maakt eigenlijk niet uit. Iedere hiphopliefhebber moet dit boek in zijn of haar kast hebben staan. Bestel 'em nu voor 30,- inclusief de gratis DVD met documentaire en de CD.
kan als hij dat wil doen wil je dat doen Yid?in oktober kan ik betalen
ja dat kan wel, maar dan moet je wel een bestelling plaatsen ![]()
Heb net stukjes gelezen over opkomst van de sites enz, leuk geschreven en het voorwoord ook
Hij is binnen! Mooi vormgegeven, goed papier etc. Snel ’s in beginnen. Mooie foto ook op die stoel in het begin Yid
Smoelwerk boek-preview-filmpje door Martin van Triest op YouTube:
binnengekomen net, mooi pakketje, al lijkt het boek wat groter op de foto kwa formaat. wel voordeel dat t dezelfde maat heeft als Van Brooklyn naar Breukelen en Wu Manual, is fijn voor t oog en de orde in mn boekenkast
vormgeving is ook netjes, ga er zo in beginnen
veel te offcieel dit, kan de dvd niet eens op de computer kijken ivm auteursrechten shit. hehe
veel te offcieel dit, kan de dvd niet eens op de computer kijken ivm auteursrechten shit. hehe
haha serieus? hier geen problemen mee.
Bedankt voor de complimenten mannen!
Smoelwerk boek-preview-filmpje door Martin van Triest op YouTube:http://www.youtube.com/watch?v=ohm5oBcIyAU
leuk, maar dat kan beter. Wie o wie?
veel te offcieel dit, kan de dvd niet eens op de computer kijken ivm auteursrechten shit. hehehaha serieus? hier geen problemen mee.Bedankt voor de complimenten mannen!
Zeker tof om te horen dat Smoelwerk tof gevonden wordt! Altijd spannend. Thanks voor de complimenten idd.
vond de docu aardig, zeker omdat er veel dingen waren waar ik nog bij ben geweest, maar aan andere kant miste ik ook wel dingen en vond ik dat er dingen in de dvd stonden die ik persoonlijk niet als dusdanig belangrijk meegemaakt heb. dat zal wel een persoonlijk iets zijn
shit zat wel erg nice in mekaar, props naar sweet voor de soundtrack!
ben nou op blz 50 van t boek gok ik
vond de docu aardig, zeker omdat er veel dingen waren waar ik nog bij ben geweest, maar aan andere kant miste ik ook wel dingen en vond ik dat er dingen in de dvd stonden die ik persoonlijk niet als dusdanig belangrijk meegemaakt heb. dat zal wel een persoonlijk iets zijnshit zat wel erg nice in mekaar, props naar sweet voor de soundtrack!ben nou op blz 50 van t boek gok ik
Thanks voor de complimenten!
Ik heb hem ook binnen (H) fokkin relax allemaal! vooral de dvd is echt WREED !!!!!must have
Haha, doooope!
In begonnen en goede inhoud ook, die interviews met de grafflui en KLPD zijn ook vet, weet daar niet zoveel van hehe.
Is p. 128 trouwens bewust leeg gebleven of is de lay-out zo uitgevallen?
In begonnen en goede inhoud ook, die interviews met de grafflui en KLPD zijn ook vet, weet daar niet zoveel van hehe.Is p. 128 trouwens bewust leeg gebleven of is de lay-out zo uitgevallen?
Pagina 129, toch? De lay-out is bewust zo leeg uitgevallen.
Dat geldt ook voor pagina 51.
Hij is niet leeg: er staat in de tijdlijn een belangrijke gebeurtenis. Witte bladzijdes in de hiphop geschiedenis…
Maaruh… ik heb die vraag al een aantal keer gehoord. Waarom vragen mensen zich bij een beat nooit af of een break/cut er bewust in zit? En als het om vormgeving gaat dan is het allemaal een stuk moeilijker en roept het vraagtekens op. Er zitten 2 cuts in die joint dus. Waardoor the drop bij Brainpower en Sugacane extra hard is. Zoiets.
Nu het echte antwoord: het viel zo uit toen we het hele hoofdstuk op alfabetische volgorde gingen zetten.
Ja dat van die lijn had ik al door, doet ook niks af aan ’t boek hoor. Ben teveel letters op één pagina gewend I guess ![]()
Ja dat van die lijn had ik al door, doet ook niks af aan ’t boek hoor. Ben teveel letters op één pagina gewend I guess
Yeah ik ben zelf ook wel van het vol maken van pagina’s. Maar het geeft wel lekker ‘lucht’ aan het dikke rappers-hoofdstuk.
ben nou op de helft en ben al paar dingen tegen gekomen waar ik met mn hoofd niet helemaal bijkan…grootste ding wat ik niet snap: waarom wel MOD zonder album en Ciph met cd uit niet in dat boek? niet dat MOD eruit moet, zeker niet, maar Ciph heeft zn plaats ook wel verdient in dat boek
ben nou op de helft en ben al paar dingen tegen gekomen waar ik met mn hoofd niet helemaal bijkan…grootste ding wat ik niet snap: waarom wel MOD zonder album en Ciph met cd uit niet in dat boek? niet dat MOD eruit moet, zeker niet, maar Ciph heeft zn plaats ook wel verdient in dat boek
Is gewoon een keuze geweest van de redactie denk ik. MOD bracht medio jaren 90 al een demo uit en deed toen al voorprogramma’s voor o.a Xzibit, Alkaholiks, The Roots en Wu-Tang. Daarnaast stond ie twee keer in de finale van de Grote Prijs, in ’96 en ’98. Album of niet, hij is langer bezig dan Ciph Barker. Vergeet trouwens niet dat op pagina 204 een artikel staat over Godzwrath waarin zowel Ciph als MOD veelvuldig aan het woord komen ![]()
Gister binnengekregen en op het eerste oog ziet het er allemaal goed uit. Lay-out is zeker op orde, niveau van teksten verwacht ik ook wel dat het in orde is. Binnenkort maar aan beginnen en dvd checken.
ben nou op de helft en ben al paar dingen tegen gekomen waar ik met mn hoofd niet helemaal bijkan…grootste ding wat ik niet snap: waarom wel MOD zonder album en Ciph met cd uit niet in dat boek? niet dat MOD eruit moet, zeker niet, maar Ciph heeft zn plaats ook wel verdient in dat boekIs gewoon een keuze geweest van de redactie denk ik. MOD bracht medio jaren 90 al een demo uit en deed toen al voorprogramma’s voor o.a Xzibit, Alkaholiks, The Roots en Wu-Tang. Daarnaast stond ie twee keer in de finale van de Grote Prijs, in ’96 en ’98. Album of niet, hij is langer bezig dan Ciph Barker. Vergeet trouwens niet dat op pagina 204 een artikel staat over Godzwrath waarin zowel Ciph als MOD veelvuldig aan het woord komen
tja dat van de jaren 90 is leuk, maar t ging toch om 99-09 of ben ik nou gek?
die producer artikelen zijn erg nice trouwens, wellicht iets om een vaste rubriek van te maken op de site?