Aardappel, alexmarvel, knowledge-, DjD-Incredible, de prof, Kalma, flipmazda, Johanneke - GRAP, Carlos, listig, MR.FIZ, Mentor, Erlyn, MjsProductions, RIOT, Profound, Ptrck, MC Escher, Reallityd, Rik, Harige Ballen, Stoyshi, warhead, Yo-Riz, ZiekeFons
Heb je die gedownload of geimporteerd dan?
Want hij komt hier pas in juni in de winkels toch.
net SC: Conviction uitgespeeld op de pc. Daarnaast veel Battlefield Bad Company 2. En Devil May Cry 4, Soul Calibur 4 en Skate 2 op de ps3. eigenlijk teveel tegelijk haha
net SC: Conviction uitgespeeld op de pc. Daarnaast veel Battlefield Bad Company 2. En Devil May Cry 4, Soul Calibur 4 en Skate 2 op de ps3. eigenlijk teveel tegelijk haha
Is Skate 2 een beetje te pruimen? Ik overweeg om hem te halen. Skate 3 is me nog te duur.
Daarnaast:
Final Fantasy IX is nu te koop in de Playstation store! ben ’m nu aan het downloaden.
Ik had Final Fntasy VII al gedownload en heb erg zin om IX ook weer eens te spelen!
God of War3Is deze de moeite waard Profound?
hij is zeker nice, net als de anderen…ik heb wel bij alle delen de walkthrough erbij moeten halen omdat het af en toe niet duidelijk is wat je nou moet doen…
net Fallout 3 uitgespeeld en nu bezig met Far Cry 2
net SC: Conviction uitgespeeld op de pc. Daarnaast veel Battlefield Bad Company 2. En Devil May Cry 4, Soul Calibur 4 en Skate 2 op de ps3. eigenlijk teveel tegelijk hahaIs Skate 2 een beetje te pruimen? Ik overweeg om hem te halen. Skate 3 is me nog te duur.Daarnaast:Final Fantasy IX is nu te koop in de Playstation store! ben ’m nu aan het downloaden.Ik had Final Fntasy VII al gedownload en heb erg zin om IX ook weer eens te spelen!
skae 2 is ook zeker de moeite!
hij is zeker nice, net als de anderen…ik heb wel bij alle delen de walkthrough erbij moeten halen omdat het af en toe niet duidelijk is wat je nou moet doen…net Fallout 3 uitgespeeld en nu bezig met Far Cry 2God of War3Is deze de moeite waard Profound?
Keb GOW 3 ook gehaald laatst, en ik vind hem te veel op de vorige delen lijken. |elfs de combos komen hetzelfde eruit. Jammer.
ben net klaar met Red Dead Redemption.. nu weer terug naar online FIFA 10.. pro club championship.. rocks!
Ben Transformers: War for Cybertron aan het rocken.
Redelijk oldskool in vergelijking met de oude series 1!
Ik ben ‘Glider’ aan het spelen. Een game uit ’94, waarbij je met een papieren vliegtuigje door een huis moet manoeuvreren. Nostalgia, ghehe.
Ik doe nu reviews bij games afdeling op fok.nl
Ik heb laatst Dragon Quest IX gereviewed. Tof spel!
Bijna aan de 4000 klassementspunten punten bij FIFA. 112 gewonnen, 51 verloren, aaaaight.
ik was godverdomme prince of persia: forgotten sands aan het spelen, fokking gruwelijke game..maar ubisoft heeft de zogenaamde showstopper bugs erin gestopt. Met een gekopieerde versie kan je dus op bepaalde plekken niet verder (deuren die niet opengaan, of in mijn geval door het level heenvallen en onherroepbaar dood gaan). Is wel een omweg voor, maar die werkte maar 2x (moeilijkheidsgraad verlagen) en nu ben ik dus net VOOR de eindbaas vastgelopen.
http://www.youtube.com/watch?v=JsqhJQBTXxI
en nu ben ik dus fokking pissig op ubisoft, ook al heb ik er geen geld aan uitgegeven. shit, ik wou die madderfakker zn ass whoopen, en plus nu krijg ik die extra mode niet. dus fok ubisoft

.png)